This site uses cookies to provide you with a more responsive and personalised service. By using this site you agree to our use of cookies. Please read our PRIVACY POLICY for more information on the cookies we use and how to delete or block them.
  • Онлайн-тренінг:
    Ефективні ділові комунікації

Онлайн-тренінг: Ефективні ділові комунікації

Date: 28 і 29 Липня (Вт, Ср)
Time: з 18:00 до 21:00
Вартість тренінгу: 2600 грн. Діють знижки
  

  • Summary
  • Програма

Кожному знайомі ситуації, коли співрозмовник зовсім не чує те, що ви хочете йому донести, або додумує те, що ви не говорите, або коли після 2-годинної розмови ви не приходите ні до якого рішення, а тільки відчуваєте себе як «вичавлений лимон».

Вміння слухати і чути, задавати питання і відповідати, переконувати і бути гнучким — це основні принципи ефективних комунікацій.

Що виділяє майстра переговорів або досвідченого спікера від інших людей? Він або вона вміють тримати свої переконання і думки при собі. Такі люди давно усвідомили, що свої власні «я так вважаю ...» і «це моя особиста думка ...» варто залишати при собі. Замість цього вони з'ясовують, що хвилює співрозмовника або аудиторію.

Більшість людей не вчаться спілкуватися — що ставить учнів, в виняткове становище.

 

Залежно від рівня особи, з яким ви вступаєте в діалог, виділяють чотири стилі комунікацій:

  1. Прямий і орієнтований на задачу: керівники, директора, президенти, менеджери.
  2. Прямий і орієнтований на людину: менеджери по роботі з клієнтами, менеджери з продажу, PR-фахівці.
  3. Непрямий і орієнтований на задачу: бухгалтера і технічний персонал.
  4. Непрямий і орієнтований на людину: менеджери з персоналу і адміністративний персонал.

В процесі роботи ви обов'язково комунікуєте з усіма 4-ма категоріями. Тому важливо виробляти навички ефективного спілкування з усіма групами співрозмовників.

 

Хочете дізнатися як? Приєднуйтесь на онлайн-тренінг від BDO Academy «Ефективні ділові комунікації».

 

В результаті тренінгу ви навчитеся:

  • «Читати співрозмовника» згідно з його типом особистості
  • Аналізувати потреби співрозмовника
  • Вибудовувати ефективні канали взаємодії з клієнтами та колегами
  • Задавати «правильні» запитання
  • Працювати з запереченнями
  • Застосовувати стратегію Win Win в будь-яких видах комунікацій

 

Цільова аудиторія

Фахівці відділів по роботі з клієнтами, продажів, маркетингу, керівники компаній, а також всі, хто хоче перейти на новий рівень комунікацій з клієнтами і партнерами.

Тренер

Наталія Корольова — Бізнес-тренер BDO Academy, коуч, консультант. Автор понад 50 тренінгів з актуальних питань технології ефективних продажів, особистісного розвитку, управління персоналом, стресостійкості, комунікацій і просто дуже позитивна і професійна особистість.

 

Вартість тренінгу - 2600 грн.

Діють знижки:

  • 5% при оплаті до 15 липня
  • 10% за участю 2-х і більше осіб від компанії

 

Дата - 28 і 29 Липня (Вт, Ср)

Час - з 18:00 до 21:00

Місце - Online в Microsoft Teams

 

РЕЄСТРАЦІЯ ОБОВ'ЯЗКОВА

Є питання? Телефонуйте / пишіть +38095 310 17 82 (WhatsApp, Viber) або [email protected]

 

Програма Онлайн-тренінгу

 

1. Ефективні комунікації в діловій взаємодії

  • Хто такий "ефективний комунікатор"?
  • Яку комунікацію можна вважати ефективною?
  • Як передається інформація?
  • Які причини втрат і спотворень інформації в комунікаційному процесі?
  • Які правила і принципи ефективних комунікацій?
  • Типи особистості та їх психологічні особливості

2. Способи побудови довіри у клієнтів

  • Технології побудови довірчих відносин і роль якісного обслуговування клієнтів для підтримки іміджу і збільшення прибутку компанії
  • Клієнти - головна цінність компанії
  • Визначення параметрів якісного обслуговування клієнтів

3. Прояснення побажань клієнта

  • Встановлення контакту з клієнтом
  • Типи питань і їх використання
  • Психотехнічні прийоми встановлення і підтримання контакту
  • Створення та підтримка психологічного комфорту
  • Проведення переговорів з клієнтом при його обслуговуванні

4. Комунікація з різними типами особистостей

  • Роздратована людина
  • Вимоглива людина
  • Пасивна людина
  • Балакуча людина