Цей сайт використовує файли cookie, щоб надати вам швидше реагування та обслуговування, що персоналізується. Будь ласка, прочитайте нашу ПОЛІТИКУ КОНФІДЕЦІЙНОСТІ для отримання додаткової інформації про файли cookie, які ми використовуємо, і про те, як їх видалити або заблокувати.
  • Онлайн-тренінг Як достукатися до ... або вміння домовлятися з ким потрібно і про що потрібно

Онлайн-тренінг Як достукатися до ... або вміння домовлятися з ким потрібно і про що потрібно

ДАТА: Рівень Basic — 1 і 3 Грудня. Рівень Professional – 8 і 10 Грудня
Час: 10:00 - 14:00
Рівень Basic (включає Модуль 1 + Модуль 2) – 2000 грн.
Рівень Professional (включає Модуль 3 + Модуль 4) – 2900 грн.
Вся Україна   
місце на карті

  • АНОНС
  • Програма

 

Чорна п'ятниця прийшла - знижка на онлайн-тренінг 15% до 28 Листопада.

 

Коли Майстер щось робить не за сценарієм, випадково, то люди зазвичай говорять: це геніально! Якщо ж звичайна середньостатистична людина відхиляється від плану дій, то зазвичай виходить ... нічого гарного не виходить.

Справа в Майстрі і його майстерності. Для створення «геніальних випадковостей» людина пройшла свій шлях від звичайної людини до Майстра.

Уміння говорити у нас з народження, але тільки небагатьом вдається перетворити його в майстерність, яка допомагає досягати успіху. Адже якщо подивитися ... не обов'язково на список ТОП 100 в Forbes, можна просто окинути поглядом своє оточення, і ви побачите, що більшість успішних людей — це майстри переговорів. Вони відмінно «читають» співрозмовників, вони знають коли потрібно поступитися, щоб в результаті отримати бажане, вони харизматичні, і вони теж не завжди були такими. Просто вони колись інвестували в розвиток своїх навичок і зараз ці навички працюють на них.

Ви теж хочете розвинути свого внутрішнього парламентера? Тоді запрошуємо вас на тренінг «Як достукатися до ... або вміння домовлятися з ким потрібно і про що потрібно»

 

Цей тренінг для вас, якщо:

  • Ваша професія пов'язана з продажами і вам необхідно багато спілкуватися з клієнтами
  • Ви керівник компанії / департаменту / відділу і вам доводиться комунікувати з людьми абсолютно різного рівня
  • Ви відчуваєте деякі труднощі в налагодженні контакту з клієнтами
  • Ви хочете навчитися майстерності ефективних комунікацій, що допоможе не тільки в роботі, а й в особистому житті

Дана програма включає два рівня — BASIC (Модуль 1 + Модуль 2) і PROFESSIONAL (Модуль 3 + Модуль 4). Більш докладний опис модулів на вкладці «Програма онлайн-тренінгу»

 

Рівень BASIC дозволяє:

  • сформувати вміння планувати і готуватися до переговорів, як гарант ефективних зустрічей і продуктивних переговорів;
  • сформувати єдине поняття партнерської позиції в переговорах, різних за складністю, стратегічною важливістю і незалежно від соціального статусу опонента;
  • навчитися використовувати на практиці типологію клієнтів, як при першому знайомстві, так і при тривалій співпраці.

 

Рівень PROFESSIONAL дозволяє:

  • сформувати фундамент стійкої високої самооцінки учасників під час переговорів з точки зору особистісних якостей, цінності послуг / продукції і самої компанії для підвищення успішності перших «холодних» знайомств і ведення подальших переговорів;
  • актуалізувати вміння домовлятися — як мета професійного розвитку парлементера.

 

Після проходження двох рівнів тренінгу ви навчитеся:

  • створювати свій ефективний стиль переговорів
  • залучати нових клієнтів і розширювати роботу з існуючими
  • відчувати себе впевнено і відстоювати інтереси компанії на переговорах
  • підтримувати і розвивати довгострокові відносини з клієнтами, інвесторами, ефективно вирішуючи питання, що виникають під час переговорів

 

Тренер — Тетяна Суботіна, бізнес-тренер з продажу.

Тетяна в продажах 18+ років, активний продавець послуг більше 7 років. Організаційний консультант, ассессор, психодиагност, фасилітатор, коуч, психотерапевт. У своїх тренінгах, як і в продажах, Тетяна Суботіна використовує мікс знань, навичок і технік з різних сфер, що дозволяє учасникам навчальних програм забрати з собою максимально корисний концентрат інформації.

 

Вартість тренінгу

Рівень Basic (включає Модуль 1 + Модуль 2) - 2000 грн.

Рівень Professional (включає Модуль 3 + Модуль 4) - 2900 грн.

 

До 27 листопада у вас є можливість отримати знижку 10% при реєстрації на будь-який з рівнів тренінгу.

 

А ще у нас є для вас дуже приваблива пропозиція:

Вартість рівнів Basic + Professional = лише 3500 грн.

 

Дата тренінгу

Рівень Basic - 1 і 3 Грудня з 10:00 до 14:00

Рівень Professional - 8 і 10 Грудня з 10:00 до 14:00

 

Місце — Online Microsoft Teams

РЕЄСТРАЦІЯ ОБОВ'ЯЗКОВА

Пора навчитися домовлятись з ким потрібно і про що потрібно. Реєструйтеся на тренінг до 16 листопада включно.

Будуть питання - телефонуйте / пишіть +38095 310 17 82 (WhatsApp, Viber) або [email protected]

 

 

 

Програма Онлайн-тренінгу

 

РІВЕНЬ BASIC

Модуль 1. ПЛАНУВАННЯ ТА ПІДГОТОВКА ДО ПЕРЕГОВОРІВ — ЗАПОРУКА УСПІХУ

1. Основні стратегії переговорів

  • Які бувають стратегії переговорів
  • Практика: заздалегідь пройдений тест (опитування) на виявлення домінуючого стилю поведінки в переговорах, розбір і введення в тренінг
  • Як їх правильно застосовувати в залежності від мети. Немає поганих стратегій, бувають недоречні.
  • Практика: вправу з переговорів
  • Групова робота на тему: «Критерії успішних переговорів»

2. Особиста ефективність в переговорах

  • Основні правила бізнес-етики і довгострокових відносин
  • Бізнес-дружба з клієнтами: необхідний мінімум і кордони, формальності і людські відносини
  • 5 факторів успішного парламентера
  • Партнерська позиція з клієнтом в переговорах (базова схема для всього тренінгу)
  • Сильні сторони — мої особисті, продукту / послуги, компанії
  • Практика: практичний кейс на визначення всіх переваг, які допоможуть в майбутніх продажах
  • Як правильно використовувати слабкості конкурентів

 

Модуль 2. ЯК ВСТАНОВИТИ ДОВІРЧІ ВІДНОСИНИ З КЛІЄНТОМ?

1. Як зацікавити клієнта?

  • Канали сприйняття інформації
  • 5 кроків самопрезентації що «продає» на початку діалогу
  • Практика: вправа самопрезентації на початку діалогу в парах «Джеймс Бонд», відеозапис
  • Мета дзвінка / зустрічі з SMART-у
  • Практика: фасилітація «Що потрібно знати про клієнта для постановки мети зустрічі по SMART-у?»
  • Підготовка до дзвінка / зустрічі
  • Як зрозуміти: чи дійсно клієнт зайнятий?
  • Практика: індивідуальна робота «План мого дзвінка / зустрічі»

2. Як встановити довірчі відносини з клієнтом?

  • Психологічні типи клієнтів — підбір індивідуального «ключа» до кожного клієнта
  • Практика: визначення психотипів учасників групи, які є значущими клієнтів
  • Компліменти в бізнесі, або як привернути до себе клієнта
  • Практика: робота в групах «Бізнес-комплімент кожному психотипу клієнта»

 

РІВЕНЬ PROFESSIONAL

Модуль 3. ПРАВИЛЬНЕ ВИЯВЛЕННЯ ПОТРЕБ І ПРЕЗЕНТАЦІЯ ВИГОДИ — ПРЯМИЙ ШЛЯХ ДО ДОСЯГНЕННЮ ЦІЛІ ЗУСТРІЧІ

1. Що таке клієнт-орієнтований підхід?

  • Виявлення потреб: бізнес-потреби, особисті потреби; визначення «прихованих» потреб клієнта
  • Можливості клієнта і його обмеження
  • Ефективні питання для прояснення потреб; типи питань
  • Активне слухання і роль паузи в переговорах
  • Практика: вправа в парах «Навички активного слухання в робочих кейсах учасників»

2. Презентація рішення для клієнта, або як досягти мети?

  • Презентація вирішення потреб клієнта через інструмент ХПВ (Характеристика - Перевага-Вигода пропозиції) на підставі актуальної потреби клієнта
  • ХПВ для кожного психотипу клієнта: в чому різниця?
  • Практика: вміння подати товар / послугу / ідею для кожного психотипу клієнта і під кожну потребу у відповідній «упаковці»

 

Модуль 4. ЗАВЕРШЕННЯ УГОДИ — ВІДМІННИЙ ПРИВІД ДЛЯ ПЛАНУВАННЯ НАСТУПНОЇ

1. Що робити, якщо клієнт все-таки не «купує»?

  • Основні причини та типи заперечень
  • Робота з запереченнями - модель ВПІО
  • Спочатку приєдналися, щоб потім повести клієнта за собою! Як ми можемо впливати на опонента?
  • Практика: групова робота з картами заперечень

2. Робота з конфліктами

  • Як виникає конфлікт
  • Причини конфліктів
  • Етапи управління конфліктами
  • 5 типів поведінки в конфлікті
  • Стратегія переговорів в конфліктній ситуації
  • Практика 1: вправа з переговорів (підбирається за рівнем складності після обговорення з замовником і з урахуванням рівня підготовки групи)
  • Практика 2: вправа з переговорів з конфліктом бізнес-інтересів