Цей сайт використовує файли cookie, щоб надати вам швидше реагування та обслуговування, що персоналізується. Будь ласка, прочитайте нашу ПОЛІТИКУ КОНФІДЕЦІЙНОСТІ для отримання додаткової інформації про файли cookie, які ми використовуємо, і про те, як їх видалити або заблокувати.
  • Опитування BDO Americas Survey 2020
Публікація:

Опитування BDO Americas Survey 2020

28 грудня 2020

Переосмислення основ бізнесу

Як лідери бізнесу в Північній Америці, країнах Карибського басейну і Латинської Америки перетворюють кризу в можливості

 

Пандемія безповоротно змінила бізнес-середовище. У цій новій реальності трансформація, громадська адаптація і творчий підхід вкрай необхідні для того, щоб перетворити кризу в можливості.

Як лідери бізнесу будуть орієнтуватися у цьому новому бізнес-середовищі, а також у майбутніх викликах і можливостях? Опитування BDO показує, що економічне зростання як і раніше залишається важливим напрямом діяльності, але шляхи до зростання, швидше за все, будуть дуже відрізнятися від того, що було всього кілька місяців тому.

БРЮССЕЛЬ, 24 листопада 2020 року: за результатами нашого опитування було виявлено десять найважливіших напрямів діяльності. Ми визначили практичні зміни, які лідери бізнесу вносили і вносять в кожну з цих десяти основ бізнесу, і поставили практичні питання, які допомагають лідерам бізнесу оцінити, наскільки добре вони підготовлені і що буде далі. З 10 основними принципами і важливими питаннями можна ознайомитися на сторінках 40 і 41 звіту.

 

BDO провела опитування серед 320 керівників вищої ланки в 36 країнах Північної Америки, Латинської Америки і Карибського басейну. Респонденти працюють у різних галузях промисловості. Це опитування проводилося в кінці вересня і протягом жовтня 2020 року, оскільки в багатьох країнах настала друга хвиля пандемії.

Суспільний настрій в Північній і Південній Америці

Лідери бізнесу, з якими ми говорили, відповіли, що:

  • 44% підприємств характеризують вплив кризи як важкий або серйозний.
  • Економічні умови, як очікується, залишаться невизначеними, але на території Північної Америки керівники вищої ланки налаштовані найбільш оптимістично.
  • 72% бізнес-лідерів кажуть, що поліпшення продуктивності і процесів управління стане життєво важливим.
  • 63% згодні з тим, що їм необхідно буде внести істотні зміни у свою бізнес-модель для підвищення стійкості до зовнішніх впливів.
  • 72% всіх керівників планують збільшити свої інвестиції в технології.
  • Підтримка трудового колективу вважається необхідною. Лідери планують інвестувати в навчання і розвиток персоналу. 35% розглядають можливість переведення працівників на нові посади, щоб уникнути звільнень.
  • Хоча 2/3 всіх опитаних керівників вищої ланки залишаються оптимістами, напруга залишається. Гнучкість і планування сценаріїв мають вирішальне значення для процвітання в новій реальності.

 

Генеральний директор BDO в Північної і Південної Америці, Альберт Лопес, зазначає: «Найбільш обнадійливі результати нашого опитування — це те, що, незважаючи на ступінь кризи, загальна ситуація не безпросвітна.

Незважаючи на значні збої, підприємства Північної і Південної Америки використовували останні півроку для переорієнтації на основі принципів підприємницької діяльності, щоб краще підготуватися до майбутнього успіху. У короткостроковій перспективі ситуація буде непростою, але більшість підприємств і галузей промисловості виявляють обережний оптимізм напередодні 2021 року. Настрій, який помітно відрізняється від думки європейських лідерів бізнесу, які ми інтерв'ювали в червні 2020 року».

 

Будьте сміливими

Негайне реагування на глобальну кризу в галузі охорони здоров'я змусило керівників у регіоні прийняти сміливі рішення щодо обмеження негативних наслідків для їхнього бізнесу. Наше дослідження показують, що кожне трете підприємство (33%) скоротило зарплати або провело звільнення. Кожне третє з десяти підприємств (30%) тимчасово призупинило свою діяльність.

Інші їхні сміливі рішення це переукладання контрактів з постачальниками — 47%,  переукладання контрактів з клієнтами — 35% і  переукладання опціонів на фінансування — 31%.

Перехід на віддалену роботу набув широкого поширення на підприємствах всього регіону і нині став нормою для багатьох галузей промисловості. Це особливо актуально в Латинській Америці, де 83% підприємств зазначають, що перейшли на віддалену роботу. Цей перехід створив низку проблем, які довелося подолати керівникам: від труднощів, пов'язаних з контролем і найманням віддаленої робочої сили, до дотримання місцевих трудових норм.

Альберт Лопес продовжує: «У нашій доповіді висвітлюються сміливі рішення, прийняті багатьма підприємствами для забезпечення майбутнього виживання. Для досягнення цілей в найближчі 12 місяців, лідери бізнесу зосереджують інвестиції на підвищенні продуктивності, впровадженні нових технологій та інноваційних продуктів. Нові методи роботи увійдуть у норму. Таким чином, необхідність переосмислити свою мету, стратегію і бізнес-модель — очевидна».

 

Переосмислити реальність для досягнення успіху

Наше опитування також виявляє потенційні «сліпі зони», які вимагають ретельного розгляду. Серед опитаних 72% стверджують, що значна частина їхнього загального обсягу продажів відбувається на внутрішньому ринку, однак необхідність використання міжнародних можливостей як ніколи актуальна.

І хоча організації правильно зосереджуються на фінансовій та кадровій стійкості, опитування показує, що вони не приділяють належної уваги кібербезпеці, ланцюжки поставок і стійкості системи ESG.

Пандемія також відкриває нові можливості. Для реалізації довгострокових амбіцій зростання буде потрібно повне переосмислення стратегії. BDO підтримує своїх клієнтів за допомогою глобальної структури Rethink. Ця триступенева модель сприяє широкому переосмисленню оригінальних бізнес-моделей і комерційних пропозицій. Вона може бути використана для управління пріоритетними напрямами діяльності, вирішення проблем і використання правильного мислення. Вона діє як додатковий вимір для розгляду і обговорення на стратегічному рівні, незалежно від того, де в циклі знаходиться організація або які заходи вже прийняті.

На закінчення Генеральний директор BDO Америка, Альберт Лопес, каже: «У цей період змін і невизначеності я сподіваюсь, що цей звіт наддасть практичні уявлення про те, як підприємства на американському континенті нарощують потенціал стійкості бізнесу для пом'якшення наслідків пандемії і перетворення кризи в можливість. Незважаючи на появу COVID-19, я став свідком дивовижної оперативності в регіоні, що характеризується сильним керівництвом, неймовірною силою, гнучкістю і креативністю, а також готовністю прийняти нову реальність».