• Перетворення бізнесу під час збоїв
Публікація:

Перетворення бізнесу під час збоїв

02 березня 2021

За останній рік бізнес змінився й адаптувався, як ніколи раніше. COVID-19 продовжує змушувати підприємства швидко реагувати на нові потрясіння, одночасно готуючись до майбутнього. Ця стаття допоможе зорієнтуватися серед важливих компонентів необхідних для успішного впровадження цифрових технологій.

 

Чотири ключові чинники цифрових технологій

 

Підвищення ефективності роботи

Досвід клієнта має вирішальне значення, особливо в непростий час. Бізнес бореться за збереження доходів у період економічної кризи, що триває, тому утримання клієнтів може стати ключовим фактором для подолання кризи. Клієнтський досвід є важливою бізнес-метою. Поведінка клієнтів змінилась, а цифрові технології можуть забезпечити підвищення якості обслуговування, а також можуть допомогти виявити незадоволені потреби завдяки кращому розумінню поведінки клієнтів. Якісний клієнтський досвід може сприяти лояльності, а також мотивувати як до утримання, так і до здобування нових клієнтів.

визначає підвищення ефективності роботи однією з найважливіших короткострокових бізнес-цілей
називає поліпшення IТ-інфраструктури однією з ключових короткострокових бізнес-цілей.
 

БАЧЕННЯ BDO

«COVID-19 змушує бізнес добиватися більшого з меншими витратами. Аналіз і вдосконалення робочих процесів може поліпшити співпрацю між людьми. Завдяки співпраці підприємства можуть отримувати інформацію і знаходити рішення, які виходять за рамки світогляду однієї людини, напряму або організації. Рішення, підкріплені даними, також допомагають зосередити інновації на тих сферах, які найбільше впливають на основну діяльність».

 

Підвищення стійкості цифрових технологій

Багато підприємств були змушені швидко адаптуватися, зокрема поспішно перейти на віддалену роботу, переорієнтувати свою діяльність або значною мірою покластися на цифрові джерела доходу. Пандемія також призвела до збільшення числа кіберзагроз, і боротьба з ними має життєво важливе значення для забезпечення стійкості. Нові технології допомогли модернізувати багато процесів, але водночас піддали підприємства загрозам. Однак у підприємств є можливості для зниження цих ризиків.

вважає кібератаку цифровим ризиком номер один
говорить, що поліпшення кібербезпеки є однією з трьох основних короткострокових бізнес-цілей, тоді як 40% — вважає, що це довгострокова мета.

 

БАЧЕННЯ BDO

«Цифрові проєкти можуть поліпшити процеси та підвищити ефективність, проте вжиття заходів щодо забезпечення стійкості цифрових технологій має таке ж важливе значення, як і захист від потенційних загроз. При інвестуванні коштів з метою підвищення стабільності, необхідно акцентувати увагу на автоматичному інформуванні про загрози, їхньому виявленні та швидкому реагуванні, а також на основних заходах щодо забезпечення конфіденційності та безпеки даних. Засоби захисту даних можуть стати настільки обтяжливими, що будуть впливати на зручність використання і будуть стримувати інновації. Важливо мати реальне співвідношення».

 

Удосконалення досвіду роботи з клієнтами

Досвід клієнта має вирішальне значення, особливо в непростий час. Бізнес бореться за збереження доходів у період економічної кризи, що триває, тому утримання клієнтів може стати ключовим фактором для подолання кризи. Клієнтський досвід є важливою бізнес-метою. Поведінка клієнтів змінилась, а цифрові технології можуть забезпечити підвищення якості обслуговування, а також можуть допомогти виявити незадоволені потреби завдяки кращому розумінню поведінки клієнтів. Якісний клієнтський досвід може сприяти лояльності, а також мотивувати як до утримання, так і до здобування нових клієнтів.

визначило поліпшення якості обслуговування як пріоритет короткострокової бізнес-мети
впровадило цифрові проєкти для обслуговування клієнтів

 

БАЧЕННЯ BDO

«З впровадженням цифрової трансформації досвід користувача є основою для того, щоб стати ближчим до клієнта і зрозуміти невідомі потреби клієнта. Цифрові проєкти з поліпшення якості обслуговування клієнтів можуть забезпечити ефективну персоналізацію та взаємодію з клієнтом у нестандартний спосіб. В умовах рецесії, можливо, вигідніше зосередитися на споживчому досвіді, а не на інноваціях у сфері товарів або послуг. У той час, коли багато хто скорочує свої витрати, напрочуд важливо поліпшувати якість обслуговування клієнтів».

 

Збільшення прибутків

Багато підприємств займаються питаннями грошових потоків у зв'язку з економічним впливом COVID-19, а деякі з них перейшли від збільшення прибутків до їхнього збереження. Цифрові технології можуть допомогти досягти обох цих цілей шляхом оптимізації процесів і підвищення ефективності. Розширення потоків прибутків вимагає серйозних зусиль та інвестицій, але також це може стати важливим фактором збереження актуальності цифрової економіки.

Диверсифікація прибутків — довгострокова бізнес-мета номер один очікує на зростання виторгу в найближчі три роки.

 

БАЧЕННЯ BDO

«Компанії мають стати інноваційними та управляти своїми даними як корпоративним активом з економічною вартістю, яка може бути виміряна і монетизована. Рішення, засновані на даних, особливо важливі, коли відбуваються збої в діяльності компаній, а бюджети обмежені. Дані можуть здійснювати непрямий вплив на бізнес, допомагаючи приймати стратегічні рішення, або можуть забезпечувати цінність нових бізнес-моделей, товарів або послуг. Приділяйте першочергову увагу планам генерування доходів, які враховують незадоволені побажання клієнтів, і передбачають використання проєктних рішень для переосмислення проблем, що хвилюють клієнта».

 

Перехід на цифрові технології триває

Криза COVID-19 прискорила необхідність трансформації та впровадження цифрових технологій для бізнесу в усьому світі. Ефективна цифрова стратегія може допомогти пом'якшити наслідки цих проблем, а також виявити нові можливості для задоволення потреб клієнтів.

 

Напишіть нам і дізнайтесь, як BDO може допомогти Вам в управлінні цифровою трансформацією.

 

Джерело BDO Canada