• Якими будуть розваги в реальному часі через п'ять років?
Публікація:

Якими будуть розваги в реальному часі через п'ять років?

19 листопада 2021

Чи буде майбутнє розваг у реальному часі містити розширену реальність (AR)? Віртуальну реальність (VR)? Метавсесвіт? Або ми знову зможемо насолодитися заходами в реальному часі?
 

У міру завершення локдаунів, заходи в режимі реального часу повертаються в нашу реальність. Однак під час пандемії багато чого змінилося.

По всьому світу організатори заходів та медіакомпанії ретельно вивчають вплив отриманих уроків на розвиток заходів у реальному часі.

Наприклад, чи віддадуть перевагу учасники і далі насолоджуватися заходами в реальному часі в цифровій формі, як тільки повністю повернуться «старомодні» аналогові версії?
 

Прямі ефіри в Fortnite

На початку 2019 року віртуальний концерт Marshmello в Fortnite зібрав майже 10 мільйонів глядачів. У 2020 і 2021 роках музика в прямому ефірі стала звичайним явищем не тільки в розширеному онлайн-всесвіті стрілялок, який іноді називають ранньою версією Метавсесвіту, але й в багатьох інших комп'ютерних іграх, включно з виступами деяких найбільших світових зірок.

Під час пандемії спостерігалося швидке зростання багатьох інших платформ віртуальних заходів, оскільки виконавці почали проводити віртуальні концерти.

Напередодні виходу після найважчих наслідків впливу COVID на заходи в реальному часі, схоже, багато хто так і буде побоюватися відвідувати концерти (ми впевнені, що вони будуть користуватися Fortnite). 91 % людей, які дивилися прямі трансляції під час пандемії, кажуть, що продовжать дивитися їх у такому форматі, навіть коли повернеться можливість особистої присутності.
 

Віртуальний VIP, дитина

Віртуальні концерти та події в прямому ефірі мають деякі унікальні переваги, які, здається, приваблюють глядачів. Такий формат надає додаткові можливості для залучення і взаємодії, не кажучи вже про приріст продажів.

Шоу Біллі Айліш є чудовим прикладом того, чим може бути доповнена пряма трансляція, на яку куплені квитки. Шоу містило елементи доповненої реальності, які змінювалися між піснями. Власники квитків також могли відвідати віртуальний магазин товарів і спілкуватися один з одним в коментарях.

Віртуальні враження рівня VIP і тісна взаємодія під час вистави, мабуть, користуються попитом. Опитування шанувальників музики в прямому ефірі показало, що 82 % були б готові платити за такі переваги і додатковий контент.

Хоча це тільки початок, компанії-організатори заходів вивчають безліч подібних можливостей, таких як надання публіці права голосу при виборі освітлення сцени або оформленні декорацій або, можливо, навіть проведення голосування щодо музичного контенту.
 

Інвестиції в модернізацію

Зміна формату заходів у реальному часі і можливість змішування віртуального і реального на концертах і заходах вже призвели до інвестицій і угод щодо злиття і поглинань у цій сфері.

Частина діяльності пов'язана з консолідацією і створенням пропозицій. Одним із прикладів є кураторські платформи для онлайн-концертів і заходів. Тут, як і у випадку з Netflix і Disney+ для телебачення і кіно, ваша пропозиція настільки ж ефективна, як і ваш каталог контенту. Одним з прикладів є Live Nation Entertainment Inc., яка в січні придбала контрольний пакет акцій компанії потокового мовлення Veeps Inc., яка в 2020 році провела близько 1000 потокових шоу з придбанням квитків. Угода також дозволяє Live Nation пропонувати прямі трансляції «під ключ» на різних майданчиках.

Також спостерігається швидке зростання компаній і стартапів, які вивчають інші доповнення до поточних форматів, такі як гіпертаргетована реклама, селфі з дронів,  VR і AR.

Відомі технологічні компанії беруть у цьому активну участь. Наприклад, компанія Sony — за допомогою своїх недавно запущених Sony Immersive Music Studios. Одним з її ранніх проєктів було захоплююче музичне 3D-відео, створене на тому ж ігровому движку Unreal, який використовує Fortnite.
 

А як щодо людських ресурсів?

Чи стане розвиток заходів повністю цифровим?

Коротка відповідь: ні.

Більш детальна відповідь: ми передбачаємо поєднання реального досвіду і досвіду змішаної реальності. Останнє може застосовуватись як до фанатів на майданчиках, так і до тих, хто бере участь у заході онлайн. Заходи в реальному часі не будуть замінені, а скоріше доповнені.

При цьому, все зміниться і для виконавців.

Можливість віртуально бути присутнім на живому концерті в Бразилії з будь-якої точки світу —це здорово. І це відкриває перед виконавцями широкі можливості для створення глобальних ніш і пошуку набагато ширшої аудиторії.

Однак, якщо на заході в Бразилії не буде фанатів, враження як виконавців, так і глядачів будуть трохи мізерними, якщо тільки не буде задіяно багато віртуального контенту. Це чудова новина для таких великих зірок, як Дуа Ліпа, яка продала 284 000 квитків на пряму трансляцію, але для інді-артистів усе трохи сумніше.

З'являється все більше платформ для підтримки таких виконавців, і ми впевнені, що нове поєднання реалій відкриває величезні можливості в досягненні глобального охоплення для менш відомих артистів.

У найближчі п'ять років, найімовірніше, продовжиться поєднання аналогового і цифрового досвіду. При цьому, буде велика кількість злиття і поглинань та інвестицій, оскільки індустрія дізнається, хто стане Facebook для живих концертів, а хто буде приречений стати еквівалентом Myspace.

Ще одна проблема полягає в тому, чи буде розвиток заходів у реальному часі залежати виключно від платформ, подібних Facebook, і, чи буде місце для організаторів невеликих заходів, та й просто заходів, які є виключно «аналоговими»?

 

Джерело BDO Global