Цей сайт використовує файли cookie, щоб надати вам швидше реагування та обслуговування, що персоналізується. Будь ласка, прочитайте нашу ПОЛІТИКУ КОНФІДЕЦІЙНОСТІ для отримання додаткової інформації про файли cookie, які ми використовуємо, і про те, як їх видалити або заблокувати.
Публікація:

6 способів надання допомоги кредиторам за допомогою штучного інтелекту у світі після COVID-19

02 червня 2020

Негативні економічні наслідки коронавірусної пандемії поставили перед банками, кредитними спілками та іншими кредиторами ряд проблем. Однією з найважливіших з них є підтримання балансу між задоволенням потреб клієнтів і членів, і забезпеченням стабільності їхньої організації в умовах підвищеного кредитного ризику.

У той час як довгострокові наслідки кризи COVID-19 ще належить визначити, принаймні одне стає очевиднішим: організаціям необхідно буде адаптувати та переорієнтувати свою бізнес-стратегію до нових умов життя. Для сектора фінансових послуг це означає вжиття заходів щодо підвищення гнучкості і зниження кредитного ризику.

 

Як штучний інтелект (ШІ) може допомогти кредиторам адаптуватися і розвиватися?

Оскільки кредитори намагаються якомога швидше відновитися, ШІ, машинне навчання і аналіз даних є ключовими рішеннями для бізнес-стратегії після COVID-19. Нижче представлені шість сфер діяльності, в яких ШІ може допомогти вашій кредитній установі.

 

1. Прогнозування майбутніх збитків

COVID-19 створив напружену фінансову обстановку, яка рано чи пізно вплине на якість кредитів і втрати за кредитами. Приладова панель ШІ використовує різні критерії, щоб допомогти вашому персоналу краще прогнозувати і підготуватися до цих втрат, звернувши увагу на динаміку і тенденції — аж до типу кредиту, регіону, місця розташування філії тощо.

 

2. Гнучке управління ризиками

Не замінюючи процедури управління ризиками, ШІ може доповнювати вже наявні системи внутрішнього контролю і раннього попередження щодо затвердження кредиту, виплати і моніторингу.

Він може допомогти виявити аномалії і потенційні випадки шахрайства, які в іншому випадку могли б бути втрачені.

Надійна інформаційна панель ШІ може також забезпечувати регулярне уявлення про загальний стан і статус кредитного портфеля в режимі реального часу, дозволяючи вам робити точніші оцінки ризиків і, при необхідності, змінювати напрям діяльності.

 

3. Підвищення ефективності прийняття рішень

У світі після COVID-19 кредитори, швидше за все, будуть проявляти більшу обережність у питаннях кредитного ризику, штучний інтелект може допомогти виявити потенційні проблеми і потенційні упередження на етапі затвердження кредиту. Він може забезпечити керівникам велику видимість і доступ до даних для прийняття рішень відповідно до схильності і політики організації щодо ризиків.

 

4. Управління ліквідністю

Пандемія коронавіруса збільшила тиск на ліквідність, з яким стикаються банки і кредитні спілки при управлінні кредитними портфелями. Надалі кредитори  можуть потребувати більшого обсягу ліквідних коштів на конкретних етапах економічного циклу з метою захисту від подібних ситуацій.

ШІ вживає заходів і аналізує поведінкові моделі в межах кредитного портфеля кредитора з метою підвищення його ефективності. Він може допомогти керівництву стежити за тим, де і яким чином здійснюється рух коштів і який рівень ліквідності необхідний для того, щоб залишатися в прийнятних межах ризику.

 

5. Виявлення нових можливостей

Платформа ШІ централізує дані з основних фінансових систем вашої організації, дані про клієнтів або учасників, дані про отримання позик, маркетингові кампанії та інші джерела, щоб допомогти вам оцінити кредитний портфель і спільну позицію на ринку. Вона може виявити "центр ділової активності", який призводять до появи нових послуг для оптимізації адміністративних процесів і підвищення ефективності.

 

6. Ефективніший персонал

Навіть для більших установ, в яких є фахівці з аналізу даних, збору і аналізу даних, що надходять з декількох систем, це складне завдання. Штучний інтелект має здатність використовувати різні джерела і системи, а також автоматизувати завдання злиття і аналізу інформації на регулярній основі. Це може звільнити час вашого персоналу для вирішення інших завдань, а також для виявлення будь-яких кадрових проблем. Наприклад, скорочення обсягів продажів  може вказувати на необхідність додаткової підготовки до роботи з певними продуктами.

 

Як BDO може допомогти

Ефективна стратегія штучного інтелекту буде унікальною для вашої організації і завдань, які вам необхідно вирішити. У нашої команди є досвід і ресурси, щоб допомогти вам на кожному етапі, починаючи з оцінки ризику для вашої організації і розробки обґрунтування концепції, і закінчуючи впровадженням рішення на основі ШІ, яке працює разом з вашими внутрішніми системами.

Джерело BDO Canada

Зв'яжіться з нами, щоб дізнатися більше