Цей сайт використовує файли cookie, щоб надати вам швидше реагування та обслуговування, що персоналізується. Будь ласка, прочитайте нашу ПОЛІТИКУ КОНФІДЕЦІЙНОСТІ для отримання додаткової інформації про файли cookie, які ми використовуємо, і про те, як їх видалити або заблокувати.
Публікація:

4 Основні стратегії підтримки зв'язку і утримання ключових талантів у кризові часи

09 червня 2020

Для більшості власників малого та середнього бізнесу це безпрецедентні і напружені часи, сповнені невизначеності. Незаплановане і раптове звільнення співробітників, які змушені працювати віддалено в ізоляції, або ще гірше — часткове або повне закриття бізнесу — перевернуло з ніг на голову всі бізнес-стратегії та управління співробітниками.

У той час як багато власників управляли своїми співробітниками в звичайний час, не маючи відділу HR, COVID-19 створив багато нових і складних питань. Крім управління фінансовими аспектами, в той час як вони стикаються з перспективою реального економічного спаду, їм доводиться вирішувати безліч кадрових проблем. До таких проблем відносяться фізичне і психічне благополуччя співробітників; відновлення рівня продуктивності при роботі у віддаленому режимі або відповідно до нових протоколів безпеки; а також робота із залученням і культурою децентралізованої і ізольованої робочої сили.

Як власники бізнесу знайдуть баланс між продуманими стратегіями з порятунку свого бізнесу і спробами залишатися на зв'язку і утриманням ключових талантів після того, як бізнес знову почне розвиватися? Нижче наведені міркування, які повинні бути враховані власниками бізнесу під час кризи COVID -19 і після неї.

1. HR як наставник для власників

В інтенсивний і напружений час вам потрібен хтось, хто вислухає проблеми, ризики і невизначеності, пов'язані з вашими співробітниками і робочим місцем. Замість того, щоб працювати поодинці, дуже важливо звернутися до фахівців з кадрів, щоб вони могли втілити ваші ідеї в життя, отримати кращі практики і негайні поради та рішення у сфері HR, що відповідають вашим потребам.

Незалежно від того, чи йде мова про окреме термінове питання або про більш стратегічний погляд на своїх співробітників в майбутньому, інший свіжий погляд на речі може допомогти краще сфокусуватися.

2. Лідерство і підтримка керівництва

Успішне управління кризою зводиться до твердого лідера, який швидко адаптується, швидко реагує і приймає рішення в інтересах усіх людей. Лідери покликані швидко приймати рішення і керувати своїми організаціями на незвіданій території. Ці неспокійні часи означають, що керівникам доводиться день у день пристосовуватися до різних питань управління людьми.

Допомогти вашим керівникам і менеджерам адаптуватися до нових реалій віддалених та ізольованих кадрових ресурсів — це ключ до спільного подолання цих нинішніх і майбутніх наслідків COVID -19.

3. Повернення до робочих програм

Як і будь-яка криза в галузі охорони здоров'я, рано чи пізно в найближчому майбутньому коронавірусна пандемія закінчиться, і власники бізнесу повинні будуть розглянути і продумати схему повернення до роботи. Роботодавцям, безсумнівно, доведеться впроваджувати більш регламентовані політики та протоколи в галузі охорони праці і техніки безпеки на робочому місці. Деякі підприємства, можливо, захочуть продовжувати пропонувати більш гнучкі і віддалені методи роботи. Фактично, для розміщення людей в місці, де вони відчувають себе в найбільшій безпеці, це і буде реальністю для більшості підприємств.

Розробка плану щодо повернення працівників в нормальний робочий стан при дотриманні безпечних методів роботи і всіх протоколів щодо забезпечення безпеки здоров’я допоможе плавно повернути співробітників до роботи в офісі, незалежно від того, як виглядають ці нові норми життя.

4. Оновлення кадрової політики

Криза COVID-19 привела до абсолютно нових умов роботи для багатьох підприємств. Будь-то адаптація працівників, що працюють дистанційно, прийняття нових заходів з охорони праці та техніки безпеки для тих, хто ще працює, або адаптація до закриття або часткового закриття підприємства, власники змушені діяти без формальної політики, якою вони керуються. Підприємства можуть зіткнутися з тим, що їхня політика не містить належних положень щодо стратегій, спрямованих на вирішення проблем, пов'язаних зі зміною складу їхньої робочої сили.

Крім того, наявні політики віддаленої роботи або «роботи на дому» можуть бути написані таким чином, що не будуть захищати як бізнес, так і співробітників. Тут є ряд міркувань: як управляти робочими процесами, методи комунікації, вимоги до ресурсів, страхування, а також питання охорони здоров'я і техніки безпеки. Наявність політики, спрямованої на вирішення цих питань, необхідне для забезпечення послідовності в цій практиці. Майте на увазі, що деякі з ваших співробітників можуть бути більш відкритими і гнучкими при використанні нових механізмів і практик, в той час як інші більше потребують допомоги.

 

Зв'яжіться з нами, щоб дізнатися більше

Джерело BDO Канада