• Вебінар "Створення безпечного офісу. | Як зберегти індивідуальний підхід до клієнта за часів зростання?"
Відео:

Вебінар "Створення безпечного офісу. | Як зберегти індивідуальний підхід до клієнта за часів зростання?"

17 травня 2017


Вебінар відбувся 16 травня 2017 за участю Міжнародної аудиторської компанії BDO та компанії ІТ24. На вебінарі були розглянуті наступні питання: 

Тема від BDO: Як зберегти індивідуальний підхід до клієнта за часів зростання?

  • Як зберегти відстань між своєю компанією і постійно зростаючою аудиторією клієнтів?
  • Як поліпшити досвід клієнтів?
  • Підходи при виборі CRM системи для автоматизації процесів управління взаємовідносинами з клієнтами?
  • Створення власної екосистеми: історії успіху малих і середніх компаній країн ЄС.
  • Приклади кращих практик автоматизованих процесів управління взаємовідносинами з клієнтами.

Тема від IT24: Створення безпечного офісу

  • Що таке безпечний офіс?
  • Недоліки розміщення даних в офісі.
  • Переваги "віддаленої" роботи.
  • Дистанційні рішення - шлях до безпечного офісу.