Цей сайт використовує файли cookie, щоб надати вам швидше реагування та обслуговування, що персоналізується. Будь ласка, прочитайте нашу ПОЛІТИКУ КОНФІДЕЦІЙНОСТІ для отримання додаткової інформації про файли cookie, які ми використовуємо, і про те, як їх видалити або заблокувати.
Публікація:

Коли світ знову відкриється: що потрібно зробити рітейлерам, щоб бути підготовленими

03 червня 2020

Відповідно до того як уряд вживає заходів щодо ослаблення обмежень, настав час для рітейлерів підготуватися до відновлення роботи бізнесу, враховуючи "нові умови життя". Населення змушене перебувати на самоізоляції в своїх будинках і дуже хоче вийти на вулицю, щоб відволіктись від всього, а роздрібна торгівля буде відігравати важливу роль у цьому процесі. Хоча старий спосіб шопінгу, можливо, вже позаду, нижче наведено чек-лист, який роздрібні продавці повинні прагнути виконувати і процвітати в нових умовах життя.

 

1. Безпека перш за все. Переконайтеся, що ваше робоче місце безпечне для покупців і персоналу

У нових умовах життя, довіра — це нова валюта. Відповідно до того як ви плануєте заново відкриватися і намагаєтеся залучити покупців до магазину, ви повинні розуміти, що тепер з'явилися нові очікування з точки зору безпеки та гігієни. Планування вашого магазину і те, як ваші співробітники будуть взаємодіяти з клієнтами, матиме важливе значення для завоювання довіри клієнтів і відновлення роботи вашого бізнесу.

Рітейлери не повинні відкриватися знову до тих пір, поки вони не будуть твердо впевнені в тому, що зможуть задовольнити потреби кожного клієнта і співробітника з точки зору охорони здоров’я. Передчасне відкриття магазину підірве довіру клієнтів і піддасть ваш бізнес ризику втрати продажів і незадоволеності співробітників. Це також може привернути увагу влади і засобів масової інформації, створивши ще одну перешкоду в і без того непростий час. Вкрай важливо, щоб перед відкриттям у вас були виконані всі правила техніки безпеки і охорони здоров'я.

2. Подбайте про чудовий ремонт і  гнучку політику

Рітейлери повинні використовувати цей час простою для фарбування стін і виконання інших необхідних робіт з апгрейду, які важко виконати під час торгівлі. Частково це необхідно для того, щоб стратегії соціальної дистанції у вашому магазині були зрозумілі і помітні. Для роздрібних продавців це можуть бути покажчики з нагадуваннями про необхідність дотримуватися безпечної дистанції між людьми при здійсненні закупівель, місця для дезінфекції рук і розподільники потоку людей магазином, щоб вони не підходили дуже близько одне до одного.

Ви також можете розглянути питання про зміну годин роботи магазину і запропонувати покупцям можливість шопінгу рано вранці або пізно ввечері.

3. Пізнайте свого клієнта на місцевому рівні

У нових умовах життя рітейлери повинні будуть вийти за рамки традиційної клієнтоорієнтованості або стратегії, орієнтованої на споживача. Для залучення обережних покупців роздрібні компанії повинні бути гіперорієнтованими і гіперлокальними. Готуючись до відновлення роботи бізнесу, проаналізуйте базу даних покупців, орієнтуйтеся на тих, хто мешкає поруч з вашим магазином (магазинами), і залучайте їх своєчасною і актуальною інформацією або пропозиціями.

Відповідно до того як роздрібна торгівля знову запускається в інших частинах світу, з'являються факти, які вказують на спалах місцевої торгівлі. Цей спалах пояснюється страхом перед поїздками в густонаселені райони. Розуміння і орієнтація на місцевих клієнтів принесе великий позитивний ефект, коли ви відновите торгівлю.

4. Цифрова трансформація необхідна для виживання

Пандемія COVID-19 прискорила ріст покупок через Інтернет серед категорії споживачів від 35 й більше років. Хоча в основі зростання лежать насамперед "предмети першої необхідності", можна очікувати, що ця зміна поведінки почне поширюватися на всі форми закупівель у нових умовах життя. Для того щоб максимально використовувати цю можливість, підприємства роздрібної торгівлі повинні взяти на озброєння парадигму, засновану на цифрових технологіях. У той час як фізичний магазин завжди буде діяти як канал збуту, рітейлери повинні прагнути до максимізації онлайн-продажів при відновленні роботи бізнесу.

5. Точно оцінюйте фінанси

Стан очікування, схоже, створив ілюзію для багатьох підприємств. Протягом цього часу основна увага приділялася збереженню грошових коштів шляхом відстрочки орендної плати і відстрочки кредиторських заборгованостей. Відповідно до того як рітейлери будуть прагнути до відновлення роботи підприємств, буде відбуватися скорочення грошових коштів, тому що ці зобов'язання будуть оплачуватися разом з операційними витратами на запуск роботи підприємств.

Надійне і реалістичне моделювання грошових потоків і сценаріїв є необхідною умовою нині для того, щоб забезпечити життєздатність бізнесу в нових умовах життя. Це — проведення огляду поточної інфраструктури (магазини, склади, персонал) і створення плану того, як бізнес буде виглядати в нових умовах життя, щоб залишатися життєздатним.

 

Зв'яжіться з нами, щоб дізнатися більше

 

Джерело БДО Австралія