Відповідно до того як уряд вживає заходів щодо ослаблення обмежень, настав час для рітейлерів підготуватися до відновлення роботи бізнесу, враховуючи "нові умови життя". Населення змушене перебувати на самоізоляції в своїх будинках і дуже хоче вийти на вулицю, щоб відволіктись від всього, а роздрібна торгівля буде відігравати важливу роль у цьому процесі. Хоча старий спосіб шопінгу, можливо, вже позаду, нижче наведено чек-лист, який роздрібні продавці повинні прагнути виконувати і процвітати в нових умовах життя.
1. Безпека перш за все. Переконайтеся, що ваше робоче місце безпечне для покупців і персоналу
У нових умовах життя, довіра — це нова валюта. Відповідно до того як ви плануєте заново відкриватися і намагаєтеся залучити покупців до магазину, ви повинні розуміти, що тепер з'явилися нові очікування з точки зору безпеки та гігієни. Планування вашого магазину і те, як ваші співробітники будуть взаємодіяти з клієнтами, матиме важливе значення для завоювання довіри клієнтів і відновлення роботи вашого бізнесу.
Рітейлери не повинні відкриватися знову до тих пір, поки вони не будуть твердо впевнені в тому, що зможуть задовольнити потреби кожного клієнта і співробітника з точки зору охорони здоров’я. Передчасне відкриття магазину підірве довіру клієнтів і піддасть ваш бізнес ризику втрати продажів і незадоволеності співробітників. Це також може привернути увагу влади і засобів масової інформації, створивши ще одну перешкоду в і без того непростий час. Вкрай важливо, щоб перед відкриттям у вас були виконані всі правила техніки безпеки і охорони здоров'я.
2. Подбайте про чудовий ремонт і гнучку політику
Рітейлери повинні використовувати цей час простою для фарбування стін і виконання інших необхідних робіт з апгрейду, які важко виконати під час торгівлі. Частково це необхідно для того, щоб стратегії соціальної дистанції у вашому магазині були зрозумілі і помітні. Для роздрібних продавців це можуть бути покажчики з нагадуваннями про необхідність дотримуватися безпечної дистанції між людьми при здійсненні закупівель, місця для дезінфекції рук і розподільники потоку людей магазином, щоб вони не підходили дуже близько одне до одного.
Ви також можете розглянути питання про зміну годин роботи магазину і запропонувати покупцям можливість шопінгу рано вранці або пізно ввечері.
3. Пізнайте свого клієнта на місцевому рівні
У нових умовах життя рітейлери повинні будуть вийти за рамки традиційної клієнтоорієнтованості або стратегії, орієнтованої на споживача. Для залучення обережних покупців роздрібні компанії повинні бути гіперорієнтованими і гіперлокальними. Готуючись до відновлення роботи бізнесу, проаналізуйте базу даних покупців, орієнтуйтеся на тих, хто мешкає поруч з вашим магазином (магазинами), і залучайте їх своєчасною і актуальною інформацією або пропозиціями.
Відповідно до того як роздрібна торгівля знову запускається в інших частинах світу, з'являються факти, які вказують на спалах місцевої торгівлі. Цей спалах пояснюється страхом перед поїздками в густонаселені райони. Розуміння і орієнтація на місцевих клієнтів принесе великий позитивний ефект, коли ви відновите торгівлю.
4. Цифрова трансформація необхідна для виживання
Пандемія COVID-19 прискорила ріст покупок через Інтернет серед категорії споживачів від 35 й більше років. Хоча в основі зростання лежать насамперед "предмети першої необхідності", можна очікувати, що ця зміна поведінки почне поширюватися на всі форми закупівель у нових умовах життя. Для того щоб максимально використовувати цю можливість, підприємства роздрібної торгівлі повинні взяти на озброєння парадигму, засновану на цифрових технологіях. У той час як фізичний магазин завжди буде діяти як канал збуту, рітейлери повинні прагнути до максимізації онлайн-продажів при відновленні роботи бізнесу.
5. Точно оцінюйте фінанси
Стан очікування, схоже, створив ілюзію для багатьох підприємств. Протягом цього часу основна увага приділялася збереженню грошових коштів шляхом відстрочки орендної плати і відстрочки кредиторських заборгованостей. Відповідно до того як рітейлери будуть прагнути до відновлення роботи підприємств, буде відбуватися скорочення грошових коштів, тому що ці зобов'язання будуть оплачуватися разом з операційними витратами на запуск роботи підприємств.
Надійне і реалістичне моделювання грошових потоків і сценаріїв є необхідною умовою нині для того, щоб забезпечити життєздатність бізнесу в нових умовах життя. Це — проведення огляду поточної інфраструктури (магазини, склади, персонал) і створення плану того, як бізнес буде виглядати в нових умовах життя, щоб залишатися життєздатним.
Зв'яжіться з нами, щоб дізнатися більше
Джерело БДО Австралія