• Цифровий бізнес

Цифровий бізнес — Зростання



  Діджитал-трансформація (Digital Transformation)

У цифровій реальності, коли зміни є повсякденними явищами, нелегко передбачити майбутнє бізнесу і його перспективні точки зростання. Однак послуги BDO Digital допомагають нашим клієнтам трансформувати бізнес і долати такі перешкоди.

Digital-трансформація — це mindset (комплексний підхід), у якому використовуються інноваційні рішення і вже перевірені технології для оптимізації чотирьох ключових аспектів організації:

  • бізнес-процесів та інфраструктури,
  • продуктових рішень і сервісів,
  • корпоративної культури,
  • каналів взаємодії з клієнтами та зовнішніми контрагентами.

Вищезазначені аспекти необхідно постійно переглядати і, при необхідності, оновлювати, щоб організація відповідала сучасним викликам ринку і могла задовольнити мінливі потреби клієнтів.

 

  Управління змінами (Change Management)

Зміни ніколи не бувають легкими. Технологічні зміни — особливо складні, тому що вони впливають на те, як майже весь персонал, зокрема керівництво, виконує щоденну роботу. Якщо хочете реалізувати переваги цифрової трансформації, то необхідно цілеспрямовано управляти організаційними змінами і особистим прикладом залучати колег до роботи по-новому.

Хороша новина полягає в тому, що ці проблеми передбачувані. Команда BDO з управління цифровими змінами допомагає широкому колу клієнтів запобігти багатьом труднощам, що виникають у зв'язку з впровадженням діджитал-рішень. В епоху постійної турбулентності наші консультанти з управління змінами співпрацюють з ключовими зацікавленими особами з числа керівників і неформальних лідерів, допомагаючи як у розробці плану управління змінами, так і в його реалізації.

 

  Діджитал-марткетинг (Digital Marketing)

У багатьох проєктах з цифрової трансформації, клієнтський досвід є ключовим каталізатором змін. Діджиталізація маркетингу — це стартовий майданчик для всіх наступних цифрових змін, адже саме маркетинг фокусується на клієнтському досвіді й тому з нього починається «Digital journey».

Мета цього процесу — збільшити площу точок цифрового торкання клієнта / потенційного клієнта і продукту, і поліпшити клієнтський досвід за рахунок інтеграції маркетингових активностей з іншими бізнес-процесами. Але цікавий факт: багато компаній не знають, що і як змінювати в маркетингових процесах, щоб оптимізувати і поліпшити клієнтський досвід.

Тут на допомогу приходять фахівці BDO Digital, які вже багато років на особистому досвіді, а також спільно з клієнтами пройшли постійно мінливий шлях і виявили кращі підходи в процесі діджиталізації маркетингу. Вони допоможуть вам краще пізнати вашого клієнта і його очікування від взаємодії, підберуть ефективні інструменти для оптимізації процесів, допоможуть в їхній адаптації та успішному застосуванні працівниками компанії.

 

  Клієнтський досвід (Customer Experience)

Питання поліпшення клієнтського досвіду (Customer Experience) набувають все більшої значущості для того бізнесу, який ставить за мету залучення і утримання кращих клієнтів зі своєї цільової аудиторії. Цей підхід розглядає взаємини зі споживачем більш ширше, ніж у звичайної моделі надання послуг, і стосується найменших деталей комунікації — від простоти й функціональності сайту до зручності способу оплати виставлених рахунків.

Фахівці BDO Digital допоможуть:

  • провести аналіз прямої комунікації з клієнтами компанії, щоб дізнатися реальну картину робочих взаємин і виявити інсайти щодо їхнього поліпшення,
  • ідентифікувати точки поліпшення клієнтського досвіду й обґрунтовано подати їх головним стейкхолдерам процесу (акціонери, ТОП-менеджмент, неформальні лідери, проєктні команди),
  • формалізувати кількісні та якісні показники з моніторингу впливу клієнтського досвіду на результати бізнесу.