Цей сайт використовує файли cookie, щоб надати вам швидше реагування та обслуговування, що персоналізується. Будь ласка, прочитайте нашу ПОЛІТИКУ КОНФІДЕЦІЙНОСТІ для отримання додаткової інформації про файли cookie, які ми використовуємо, і про те, як їх видалити або заблокувати.

Правила ефективної ділової комунікації

02 серпня 2020

29-30 липня Бізнес-тренер BDO Academy, автор понад 50 тренінгів з актуальних питань технології ефективних продажів, розвитку, управління персоналом, стресостійкості та комунікацій Наталья Корольова провела онлайн-тренінг на тему «Ефективні ділові комунікації».

Комунікація є однією з тих навичок, які більшість людей використовують в роботі майже кожен день, але можливо, не приділяють цьому достатньої уваги. Знання того, як ефективно спілкуватися для досягнення найкращого можливого результату, вкрай важливе для багатьох аспектів бізнесу, будь то прохання про допомогу, порада, спілкування з колегами або закриття важливої угоди. Тому дуже важливо, щоб ваша команда чула вас, розуміла ваш посил і діяла відповідно до того, що ви хочете сказати.

 

Як же стати більш досвідченим комунікатором?

Вивчіть свою аудиторію

Хто вони? Чого вони хочуть? Що їх мотивує? Як ви можете залучити їх в дискусію? Тільки тоді ви зможете відповідним чином адаптувати свої повідомлення. Ви також повинні бути готові до того, що ваша аудиторія змінюється і розвивається так само, як все інше в житті змінюється і розвивається. Не думайте, що комунікаційні стратегії, які добре працювали два роки тому, матимуть той же ефект сьогодні. З тих пір світ змінився, і ваша аудиторія теж.

Не плутайте звичайне мовлення зі спілкуванням

Ніколи не забувайте, що справжнє спілкування двостороннє. Це обмін, який вимагає зворотного зв'язку.

Залиште своє его біля дверей

Якщо ваші спроби спілкування зазнають невдачі, не звинувачуйте свого співрозмовника —звинувачуйте себе. Подумайте про те, що могло піти не так, щоб в наступний раз ви змогли домогтися більшого, а потім рухатися далі.

Читайте і посилайте невербальні сигнали

Чи знаєте ви, що більша частина нашого спілкування відбувається через невербальні сигнали? Повідомлення, яке ви передаєте через свої жести, мову тіла і вираз обличчя грають величезну роль. З цієї причини ваше вербальне і невербальне повідомлення повинно бути узгодженим; в іншому випадку ви будете посилати суперечливі сигнали і ви не досягнете бажаного результату.

Будьте гарним слухачем

Важливість застосування активного слухання співрозмовника і розуміння його / її точки зору часто не береться до уваги. Ефективне спілкування — це двосторонній процес; якщо ви дотримуєтеся одностороннього підходу, ви не зможете встановити взаєморозуміння. Покажіть, що ви цінуєте його участь в розмові і що ви задовольняєте його / її потреби. Не перебивайте співрозмовника, навіть якщо ви на 100 відсотків впевнені, що вашому партнеру більше нічого сказати дайте йому закінчити.

 

«Пам'ятайте, що більшість проблем на роботі і вдома це не проблеми, а завдання! І коли ми навчимося їх вирішувати, жити стане набагато легше!» — каже Наталя Корольова.

Приділіть увагу розвитку своїх комунікативних навичок і результати не змусять вас довго чекати!