• Підвищення ефективності системи маркетингу і продажів (CRM)

Підвищення ефективності системи маркетингу і продажів (CRM)

 

•    Постановка процесу стратегічного маркетингового планування.
Розробка фінансової моделі для оцінки варіантів маркетингових стратегій.
Побудова системи збору маркетингової інформації менеджерами напрямів (анкетування продавців, покупців).
Постановка CRM (опис етапів процесу "продажу", регламенти, навчання співробітників, наповнення БД потенційних клієнтів та ін.).
•    Складання програми навчання продавців (оновлення навчальних матеріалів).
•    Розробка алгоритму оптимізації асортименту.
•    Оптимізація ціноутворення (система знижок, умови оплати).
•    Розробка принципів позиціонування і просування (на основі вивчення потреб цільових сегментів ринку та пропозицій конкурентів).
•    Визначення цілей і завдань рекламної кампанії, медіа-планування.
•    Розробка нових pos-матеріалів.