• Управління взаєминами з клієнтами (СRM)

Управління взаєминами з клієнтами (СRM)

 

•    Діагностика наявної системи управління взаєминами з клієнтами (СRM)
•    Розробка стратегії управління взаєминами з клієнтами. Формулювання клієнтської політики
•    Оптимізація бізнес-процесів щодо управління взаєминами з клієнтами
•    Розробка клієнтської організаційної структури
•    Розробка та впровадження системи моніторингу потреб клієнтів і отримання зворотного зв'язку
•    Розробка системи мотивації співробітників клієнтських підрозділів
•    Розробка технічного завдання щодо впровадження CRM-системи
•    Вибір, адаптація та впровадження CRM-системи
•    Забезпечення необхідного рівня підготовки IT персоналу і кінцевих користувачів