Впровадження CRM / ERP-систем

Зростання бізнесу і прибутку — це мета діяльності кожної організації. 

Процесів, замовлень і працівників стає все більше, а управляти ними в ручному режимі стає все складніше. Зриваються дедлайни , страждає якість, щось втрачається під час діяльності... і в цей момент керівник розуміє, що настав ВІН  — час для автоматизації бізнес-процесів. У цьому допомагають сучасні CRM і ERP системи, які сьогодні представлені в різних варіантах, маючи відмінності щодо наповнення і вартості.

Залежно від потреб вашого бізнесу, ви можете вибрати готову систему, а також замовити розробку додаткових функцій для розширення можливостей автоматизованої системи, які будуть спрямовані на вирішення завдань саме вашої компанії.

Функціонально СRМ-системи відрізняються від систем ЕRP за своєю ідеологією і першочерговими завданнями, які вони закривають в своєму класичному виконанні. Тому важливо розрізняти ці два механізми.

Що таке CRM-система?
CRM-система — це програмне забезпечення, яке допомагає автоматизувати роботу з клієнтами і отримувати аналітичні дані за відповідним напрямом. Ця система допомагає впорядкувати і структурувати роботу з поточними і потенційними клієнтами.
Завдання CRM-систем:
  • створення і ведення бази клієнтів
  • автоматизація процесу роботи з клієнтською базою (пошта, телефонія, соцмережі, фіксація і нагадування про зустрічі, формування документів)
  • надання робочого простору  працівникам для управління інформацією і власними завданнями
  • контроль за роботою менеджерів
  • формування аналітики і звітів за необхідними показниками.

CRM-системи або спеціалізовані CRM-модулі необхідні всім компаніям, діяльність яких пов'язана з продажем товарів і послуг.

Основний функціонал базової СRM-системи це:
  • Управління продажами
  • Управління маркетингом
  • Автоматизація програми лояльності
  • Організація роботи колл-центру
Що таке ERP-система?
ERP система — це цілісна система управління всіма основними ресурсами компанії, такими як фінанси, продажі, виробництво, планування та проєктна діяльність. Ці системи спрямовані на оптимізацію витрат і ресурсів організації.
Завдання ERP-систем:
  • оптимізація бізнес-процесів
  • управління всіма ресурсами компанії
  • організація документообігу
  • організація ефективного планування
  • управління потоками фінансів за рахунок оптимізованого обліку
  • управління проєктами, зокрема планування етапів і ресурсів

ERP-системи в Україні вибирають як виробничі компанії, так і дистрибуція, оскільки вони пропонують комплексний підхід до побудови бізнес-моделі суб'єкта господарювання.

Основні функції таких систем:
  • Управління і адміністрування діяльністю компанії
  • Управління фінансами
  • Управління виробництвом і запасами
  • Управління проєктами і ресурсами
  • Управління процесом закупівель
  • Управління кадрами

При виборі автоматизованої системи важливо визначити основні бізнес-цілі компанії. Це допоможе зробити правильний фокус на продукт. У разі необхідності комплексного вирішення завжди можна вибрати Програмний продукт, який зможе забезпечити наявність повного циклу функціональності і максимальне задоволення вимог компанії.

Більше про наші послуги при виборі автоматизованої системи читайте тут.

Підхід команди БДО в Україні при впровадженні CRM / ERP систем містить 7 етапів. 


Впровадження CRM / ERP систем

 

Основний контакт