Цей сайт використовує файли cookie, щоб надати вам швидше реагування та обслуговування, що персоналізується. Будь ласка, прочитайте нашу ПОЛІТИКУ КОНФІДЕЦІЙНОСТІ для отримання додаткової інформації про файли cookie, які ми використовуємо, і про те, як їх видалити або заблокувати.
  • Онлайн-тренінг:
    Ефективні ділові комунікації

Онлайн-тренінг: Ефективні ділові комунікації

ДАТА: 28 і 29 Липня (Вт, Ср)
Час: 18:00 - 21:00
Вартість тренінгу: 2600 грн. Діють знижки
ONLINE
Вся Україна  
місце на карті

  • АНОНС
  • Програма

Кожному знайомі ситуації, коли співрозмовник зовсім не чує те, що ви хочете йому донести, або додумує те, що ви не говорите, або коли після 2-годинної розмови ви не приходите ні до якого рішення, а тільки відчуваєте себе як «вичавлений лимон».

Вміння слухати і чути, задавати питання і відповідати, переконувати і бути гнучким — це основні принципи ефективних комунікацій.

Що виділяє майстра переговорів або досвідченого спікера від інших людей? Він або вона вміють тримати свої переконання і думки при собі. Такі люди давно усвідомили, що свої власні «я так вважаю ...» і «це моя особиста думка ...» варто залишати при собі. Замість цього вони з'ясовують, що хвилює співрозмовника або аудиторію.

Більшість людей не вчаться спілкуватися — що ставить учнів, в виняткове становище.

 

Залежно від рівня особи, з яким ви вступаєте в діалог, виділяють чотири стилі комунікацій:

  1. Прямий і орієнтований на задачу: керівники, директора, президенти, менеджери.
  2. Прямий і орієнтований на людину: менеджери по роботі з клієнтами, менеджери з продажу, PR-фахівці.
  3. Непрямий і орієнтований на задачу: бухгалтера і технічний персонал.
  4. Непрямий і орієнтований на людину: менеджери з персоналу і адміністративний персонал.

В процесі роботи ви обов'язково комунікуєте з усіма 4-ма категоріями. Тому важливо виробляти навички ефективного спілкування з усіма групами співрозмовників.

Хочете дізнатися як? Приєднуйтесь на онлайн-тренінг від BDO Academy «Ефективні ділові комунікації».

 

В результаті тренінгу ви навчитеся:

  • «Читати співрозмовника» згідно з його типом особистості
  • Аналізувати потреби співрозмовника
  • Вибудовувати ефективні канали взаємодії з клієнтами та колегами
  • Задавати «правильні» запитання
  • Працювати з запереченнями
  • Застосовувати стратегію Win Win в будь-яких видах комунікацій

 

Цільова аудиторія

Фахівці відділів по роботі з клієнтами, продажів, маркетингу, керівники компаній, а також всі, хто хоче перейти на новий рівень комунікацій з клієнтами і партнерами.

Тренер

Наталія Корольова — Бізнес-тренер BDO Academy, коуч, консультант. Автор понад 50 тренінгів з актуальних питань технології ефективних продажів, особистісного розвитку, управління персоналом, стресостійкості, комунікацій і просто дуже позитивна і професійна особистість.

 

Вартість тренінгу - 2600 грн.

Діють знижки:

  • 5% при оплаті до 15 липня
  • 10% за участю 2-х і більше осіб від компанії

 

Дата - 28 і 29 Липня (Вт, Ср)

Час - з 18:00 до 21:00

Місце - Online в Microsoft Teams

 

РЕЄСТРАЦІЯ ОБОВ'ЯЗКОВА

Є питання? Телефонуйте / пишіть +38095 310 17 82 (WhatsApp, Viber) або [email protected]

 

Програма Онлайн-тренінгу

 

1. Ефективні комунікації в діловій взаємодії

  • Хто такий "ефективний комунікатор"?
  • Яку комунікацію можна вважати ефективною?
  • Як передається інформація?
  • Які причини втрат і спотворень інформації в комунікаційному процесі?
  • Які правила і принципи ефективних комунікацій?
  • Типи особистості та їх психологічні особливості

2. Способи побудови довіри у клієнтів

  • Технології побудови довірчих відносин і роль якісного обслуговування клієнтів для підтримки іміджу і збільшення прибутку компанії
  • Клієнти - головна цінність компанії
  • Визначення параметрів якісного обслуговування клієнтів

3. Прояснення побажань клієнта

  • Встановлення контакту з клієнтом
  • Типи питань і їх використання
  • Психотехнічні прийоми встановлення і підтримання контакту
  • Створення та підтримка психологічного комфорту
  • Проведення переговорів з клієнтом при його обслуговуванні

4. Комунікація з різними типами особистостей

  • Роздратована людина
  • Вимоглива людина
  • Пасивна людина
  • Балакуча людина