Цей сайт використовує файли cookie, щоб надати вам швидше реагування та обслуговування, що персоналізується. Будь ласка, прочитайте нашу ПОЛІТИКУ КОНФІДЕЦІЙНОСТІ для отримання додаткової інформації про файли cookie, які ми використовуємо, і про те, як їх видалити або заблокувати.
  • Онлайн-тренінг: «Джаз твоїх продажів» або як перетворити продажі в мистецтво?

Онлайн-тренінг: «Джаз твоїх продажів» або як перетворити продажі в мистецтво?

ДАТА: 17 Листопада - 2 Грудня
Час: 10:00 - 14:00
Вартість тренінгу - 5500 грн. Діють знижки
ONLINE
Вся Україна  
місце на карті

  • АНОНС
  • Програма Онлайн-тренінгу

 

Коли Майстер щось випадково робить не за сценарієм, то обивателі зазвичай говорять: це геніально! Якщо ж звичайний середньостатистична людина відхиляється від плану дій, то зазвичай виходить ... нічого гарного не виходить.

 

Справа в Майстрі і його майстерності. Для створення «геніальних випадковостей» людина пройшла свій шлях від звичайної людини до Майстра.

 

У продажах джаз теж буває, і звучить він теж прекрасно. Уявіть себе покупцем, до вас підходить продавець. І починається джаз. Добре підготовлений продавець розуміє вас з півслова, вгадує ваші бажання і пропонує найнеобхідніше, єдино правильне рішення. Ви щасливі. Це погляд з боку покупця.

А тепер давайте подивимося на джаз в продажах з боку продавця. Розуміти з півслова — це рапорт в контакті та приєднання. Вгадування бажань — це таро і гороскоп ... жарт! Вгадування — це правильно і до кінця з'ясована потреба покупця в м'якій, ненав'язливій формі, в приємній для покупця бесіді. А єдино правильне рішення для покупця — це презентація товару на мові вигоди для покупця. Це джаз по нотах.

А щоб ваше ім'я та номер телефону клієнти передавали з рук в руки, як олімпійський вогонь, то для цього включається формула імпровізації:

 

ДЖАЗ ТВОЇХ ПРОДАЖІВ = ТЕХНІКА + ПРАКТИКА + ОСОБИСТИЙ БРЕНД

 

Хочете дізнатися як? Приєднуйтесь до онлайн-тренінгу від BDO Academy «ДЖАЗ ТВОЇХ ПРОДАЖІВ».

 

Цей тренінг для вас, якщо ви:

  • менеджер з продажу і хочете продавати свій товар і послуги легко і з задоволенням
  • керівник відділу продажів і хочете налаштувати і керувати продажами, виявити і опрацювати місця потенційних поліпшень
  • власник або керівник бізнесу і хочете прибрати місця втрати клієнтів і підвищити прибутковість відділу продажів
  • HR в компанії, у вас є нові менеджери з продажу, у вас є завдання підвищити рівень володіння навичками продажів ваших співробітників у відділі продажів.

В результаті тренінгу ви навчитеся:

  • відчувати себе впевнено на переговорах,
  • продавати легко і з задоволенням,
  • створювати свій особистий бренд і стиль продажів,
  • використовувати заперечення як трамплін для продажу.

 

Спікер — Тетяна Суботіна, бізнес-тренер з продажу.

Тетяна в продажах 18+ років, активний продавець послуг більше 7 років. Організаційний консультант, ассессор, психодиагност, фасилітатор, коуч, психотерапевт. У своїх тренінгах, як і в продажах, Тетяна Суботіна використовує мікс знань, навичок і технік з різних сфер, що дозволяє учасникам навчальних програм забрати з собою максимально корисний концентрат інформації.

 

Вартість тренінгу - 5500 грн.

Діють знижки:

  • 20% за участю 2-х і більше осіб від компанії

 

Дата - 17 Листопада - 2 Грудня

Час - 10:00 - 14:00

Місце - Online Microsoft Teams

РЕЄСТРАЦІЯ ОБОВ'ЯЗКОВА
 

Будуть питання - телефонуйте / пишіть +38095 310 17 82 (WhatsApp, Viber) або [email protected]

 

 

1. ПЛАНУВАННЯ ТА ПІДГОТОВКА ДО ПРОДАЖІВ

  • Продажі - це круто! Психологія продажів.
  • Очікування клієнтів або Навіщо я потрібен клієнту?
  • Партнерська позиція з клієнтом.
  • Особиста ефективність в продажах.
  • Постановка мети для дзвінка і зустрічі.

 

2. ЯК ВСТАНОВИТИ ДОВІРЧІ ВІДНОСИНИ З КЛІЄНТОМ?

  • Канали сприйняття інформації.
  • Сильні сторони - які вони і навіщо їх потрібно знати?
  • Самопрезентація
  • Психотипи клієнтів.
  • Компліменти в бізнесі.

 

3. ПРАВИЛЬНЕ ВИЯВЛЕННЯ ПОТРЕБ І ПРЕЗЕНТАЦІЯ ВИГОДИ - ПРЯМИЙ ШЛЯХ ДО ЗГОДИ

  • Що таке клієнт-орієнтований підхід?
  • Активне слухання - запорука успіху.
  • Презентація рішення для клієнта.

 

4. ЗАВЕРШЕННЯ УГОДИ - ВІДМІННИЙ ПРИВІД ДЛЯ ПЛАНУВАННЯ НАСТУПНОГО

  • Що робити, якщо клієнт все-таки не «купує»? Робота з запереченнями.
  • Сигнали про покупку. Завершення операції.

 

5. РОБОТА З КОНФЛІКТАМИ І ПОВЕРНЕННЯ «ВТРАЧЕНИХ» КЛІЄНТІВ

  • Робота з конфліктними ситуаціями
  • Повернення втрачених клієнтів
  • Завершення програми