Ефективна взаємодія NGO з донорами і отримувачами допомоги з CRM-системою Microsoft Dynamics 365

Вебінар
Дата заходу: 12 червня (чт)Час: 11:00 – 12:30

В сучасних умовах діяльність неприбуткових організацій і благодійних фондів (NGO) все більше залежить від якісної та прозорої взаємодії і комунікації з донорами й отримувачами допомоги. 

Донорська підтримка є основою для реалізації соціально важливих проєктів, і саме від ефективності комунікації та організації процесів залежить успіх цих ініціатив.

Надійна CRM-система стає незамінним інструментом для управління всіма етапами взаємодії: від прийняття та погодження заявок до супроводу отримувачів допомоги і ведення документації.

Запрошуємо представників NGO, неурядових громадських організацій, благодійних фондів взяти участь у вебінарі, присвяченому використанню Microsoft Dynamics 365 Sales — сучасної CRM-системи, яка дозволяє автоматизувати рутинні процеси, підвищити прозорість комунікації та оптимізувати управління проєктами. Особливу увагу буде приділено спеціальним пропозиціям Microsoft для NGO, серед яких безкоштовні ліцензії та інтеграція з іншими сервісами Microsoft, що розширюють можливості організації.

Дата: 12 червня (Чт)
Час: 11:00 – 12:30 
Формат: онлайн в Teams 
 

Тільки зареєстровані учасники отримають посилання на трансляцію.


Під час вебінару учасники дізнаються:
  1. Пропозиції від Microsoft для NGO: спеціальні умови і безкоштовні ліцензії. Переваги екосистеми Microsoft
  2. Основні функції CRM-системи Microsoft Dynamics 365 Sales, взаємодія із сервісами Microsoft і автоматизації рутинних завдань
  3. Взаємодія з донорами в CRM системі: проходження етапів бізнес-процесу погодження заявки, комунікація і маркетингова пост-комунікація
  4. Взаємодія з отримувачами допомоги в CRM-системі: валідація заявок і пост-супровід
  5. Документообіг в CRM системі: ведення договорів, процедури погодження і повідомлення ключових відповідальних осіб
  6. Завдання і нагадування, планування активностей
  7. Microsoft Copilot — віртуальний асистент зі ШІ для автоматизації рутинних завдань NGO
  8. Важливість звітності, що відкриває двері до донорського фінансування

Спікери BDO в Україні: 
  • Андрій Боренков, керівник консалтингу, модератор заходу
  • Лілія Черниш, партнер з аудиту
  • Евеліна Швед, розробник автоматизованих рішень
  • Єгор Терехов, розробник бізнес-застосунків

Цей вебінар стане важливим кроком для отримувачів допомоги NGO, які прагнуть підвищити ефективність роботи, забезпечити якісну взаємодію з донорами і надавачами допомоги, а також впровадити сучасні цифрові рішення для сталого розвитку організації.

Реєструйтесь вже сьогодні і зробіть крок до нових можливостей разом з BDO в Україні!
 

Контактна особа:
Алла Ступенко, Керівник відділу маркетингу
+38 097 975 45 75 / astupenko@bdo.ua

Організатор:
BDO в Україні є частиною глобальної мережі BDO - однієї з найбільших міжнародних аудиторських та консалтингових мереж, і працює на українському ринку з 1997 року. Сьогодні, компанія є одним із лідерів українського ринку та пропонує широкий спектр послуг, включаючи аудитом, бухгалтерський аутсорсинг (в т.ч. ведення військового обліку), податкове консультування, оцінку активів та збитків від війни і допомагає українському бізнесу залучати іноземні інвестиції та виходити на міжнародні ринки. BDO активно залучена в проєкти економічного відновлення України і є партнером фандрайзингової платформи UNITED24. Крім того СЕО компанії є Членом правління Комітету з Відновлення України при Європейській Бізнес Асоціації.