• Подорож до Digital-трансформації
Публікація:

Подорож до Digital-трансформації

08 жовтня 2021

Ми вже говорили про це раніше: Середньому ринку необхідний власний посібник з цифрової трансформації. Великі підприємства можуть поповнювати свої засіки, щоб зробити величезні цифрові інвестиції в амбітні, ризиковані / вельми прибуткові ініціативи або фінансувати проєкти, які можуть ніколи не бути втіленими.

З іншого боку, світ стартапів пропонує цінні уроки ощадливих інновацій і гнучких методів роботи, але варто відзначити, що 90 відсотків стартапів зазнають невдачі в перші три роки. Навіть ті, які виживають, не можна безпосередньо порівнювати з компаніями середнього ринку, у яких просто інша структура капіталу, операції і потреби, ніж у їхніх (часто) більш компактних і гнучких колег.

Ми в BDO реалісти: більшість середніх організацій не може дозволити собі розкіш робити значні початкові інвестиції в стратегію, яка може окупитися, а може й не окупитися в період до трьох або чотирьох років, або здатності розвиватися так само швидко, як більш молоде підприємство. Але в наш час стрімких проривних інновацій недалекоглядність, можливо, являє собою більший ризик. Представники середнього бізнесу стоять на краю цифрової прірви, де дії не завжди приводять до успіху, а бездіяльність мало не гарантує провал. Завдання полягає в тому, щоб слідувати лінії між занадто великим і недостатнім ризиком.

Зрештою шлях середнього ринку до цифрової трансформації лежить у балансі розумного ризику і реальності, коли короткострокові пріоритети розглядаються в контексті довгострокового бачення. Цей шлях є одним з поступових поліпшень, спрямованих на розвиток цифрових можливостей і зрілості. Кожен крок на шляху до мети заснований на чіткому економічному обґрунтуванні і негайної окупності інвестицій.

Розглядаючи покроковий підхід до цифрової трансформації на середньому ринку, пам'ятайте, що це — загальні риси. Середній ринок охоплює всі галузі, кожна з яких знаходиться в різному ступені нестабільності і стадії цифрової зрілості. Ступінь, у якій бізнесу потрібно буде надолужити згаяне, сильно залежить від галузі, так само як і рівня терміновості, з яким їм необхідно вживати заходів. А оскільки чинники, які лежать в основі створення вартості і ринкової дестабілізації, фундаментально відрізняються в кожній галузі, то й цифрові стратегії залишаються конкурентоспроможними в майбутньому.

Пройдіть 10-кроковий шлях до цифрової трансформації на середньому ринку слідуючи порадам від БДО.

 

Джерело BDO Digital