BDO в рейтингу найдорожчих брендів світу

18 червня 2021

У рейтингу, опублікованому Brand Finance «Global 500» 2021 року, міжнародне об’єднання BDO знову увійшло до ТОП-500 найдорожчих брендів у світі. Поява в такому авторитетному списку — це винятковий успіх і високе досягнення для всієї мережі BDO.

Нагадаємо, що Рейтинг найдорожчих брендів світу щорічно публікується фахівцями незалежної консалтингової компанії Brand Finance і відображає результати оцінки вартості й впливу найвідоміших міжнародних брендів усіх галузей.

Вартість БДО в рейтингу оцінена в 4,3 млрд доларів США, що становить майже 40 % від загального виторгу мережі, яка складається з 1658 офісів у всьому світі в 167 країнахі загальною чисельністю працівників — понад 90 тисяч.

Цьогоріч у списку ми представлені в таких категоріях:

  •  Топ-10 найдорожчих брендів професійних послуг (докладніше за посиланням)
  •  Топ-20 найдорожчих брендів сектора комерційних послуг
  •  Топ-500 найдорожчих брендів світу

BDO в рейтингу ТОП-20 найдорожчих брендів сектора комерційних послуг

 

Місце в рейтингу Brand Finance “Global 500” — це прекрасний результат, особливо, якщо врахувати, що оцінка охоплює дуже складний період — рік пандемії COVID-19. Не виключаємо, що BDO була помічена і високо відзначена саме цього року, оскільки нам вдалося стійко й успішно подолати всі труднощі коронавірусної реальності. А все завдяки глобальній стратегії Rethink, інвестуванню в нові технології, у відповідні робочі інструменти для своїх працівників, але головне, в сучасні інструменти співпраці з клієнтами. Мережа BDO послідовно реалізовує цю стратегію впродовж останніх років.

Пандемія дала змогу нам використовувати наші інструменти повною мірою. Ми змогли підтримати наших клієнтів практично у всіх аспектах їхнього бізнесу. До того ж, пандемія тільки посилила нашу участь у розвитку ресурсів. Інвестиції БДО в технології й далі розширюються. А все для того, щоб повністю реалізувати нашу місію: «Люди допомагають людям досягати своєї мрії», що тільки сприяє зростанню вартості бренду BDO і надалі.

 

Джерело Brand Finance