У міру того, як генеративний штучний інтелект (ШІ) або Gen AI продовжує змінювати галузі, багато керівників бізнесу стикаються з невизначеністю через хибні уявлення про його можливості та ризики.
Давайте відокремимо факти від вигадок і надамо керівникам можливість приймати обґрунтовані рішення.
-
Міф № 1: Gen AI повністю замінить людей на робочих місцях.
Факт: Gen AI може підвищити продуктивність людини, а не замінити її. Хоча Gen AI автоматизує повторювані завдання для прискорення розвитку активів і підтримки рішень, він залежить від людей у багатьох питаннях, таких як співпраця і прийняття рішень. Він також створює нові можливості для користувачів, що надає їм змогу підвищити кваліфікацію і зосередитися на стратегічній і значущій роботі. Компанії, які використовують ШІ, відзначають підвищення продуктивності праці.
-
Міф № 2: Gen AI може функціонувати без нагляду людини.
Факт: Системи штучного інтелекту потребують постійного нагляду і налагодження. Вони покладаються на людський досвід, щоб забезпечити етичне прийняття рішень, точність і відповідність бізнес-цілям. Успішне використання штучного інтелекту передбачає співпрацю між технологіями та людським судженням.
-
Міф № 3: ШІ призначений лише для технологічних гігантів та великих підприємств.
Факт: Gen AI є ще більш доступним для малих і середніх підприємств, які мають невеликі обсяги конфіденційних даних, що піддаються ризику. Завдяки хмарним рішенням ШІ та доступним інструментам автоматизації, МСП використовують ШІ для підвищення ефективності, залучення клієнтів і прийняття рішень на основі даних.
-
Міф № 4: Gen AI призведе до витоку інтелектуальної власності та приватної інформації.
Факт: Відповідальне впровадження ШІ містить заходи захисту конфіденційності, такі як шифрування, анонімізація і дотримання нормативних вимог. Організації, які надають пріоритет етичним практикам ШІ, можуть використовувати його, мінімізуючи ризики безпеки. Microsoft Copilot інтегрує передові засоби захисту безпеки та конфіденційності, щоб допомогти організаціям безпечно використовувати ШІ.
-
Міф № 5: ШІ створює активи і приймає рішення без упередженості.
Факт: Моделі ШІ настільки ефективні, наскільки ефективні дані, на яких вони навчаються. Упередженість даних може призвести до упереджених результатів. Підприємства повинні впроваджувати різноманітні набори даних, прозорі алгоритми, цикли зворотного зв’язку та регулярні аудити, щоб зменшити упередженість і забезпечити справедливість рішень, що приймаються на основі ШІ.
-
Міф № 6: Впровадження ШІ є занадто дорогим і складним.
Факт: Базові інвестиції у ШІ, такі як управління і впровадження хмарних технологій, мають переваги та рентабельність, що виходять далеко за межі використання ШІ. Для організацій, які бажають використовувати послуги ШІ нового покоління, сучасні ШІ-рішення пропонують потенціал до масштабування й економічну ефективність. Багато інструментів ШІ мають функції plug-and-play, що дозволяє підприємствам впроваджувати ШІ поступово, без значних початкових витрат. Microsoft Copilot 2.0 дозволяє організаціям впроваджувати ШІ у економічно ефективний спосіб, з мінімальними технічними перешкодами.
Висновок: Прийміть ШІ з ясністю та впевненістю.
Розуміння реалій ШІ дозволяє керівникам підприємств без побоювань приймати інновації. Шляхом розвінчування цих поширених міфів і впровадження надійних рішень ШІ, таких як Microsoft Copilot, організації можуть відповідально управляти ризиками і розкрити весь потенціал ШІ. Зокрема, під час вебінару
«Штучний інтелект у сфері професійних послуг: революція змін», організованого BDO в Україні, експерт Андрій Боренков поділився практичними підходами до використання ШІ для автоматизації, аналітики та підтримки бізнесу.
Фахівці нашої компанії провели низку заходів щодо можливостей використання
штучного інтелекту для громад та ОМС,
можливості AI для освітніх закладів та переваги використання штучного інтелекту для МСП.
Також в себе в компанії ми активно використовуємо можливості ШІ, а саме Copilot від Microsoft та кастомізовані боти Chat GPT для
автоматизації бізнес-процесів та полегшення виконання рутинних завдань, про що свідчать результати
опитування наших співробітників, яке проводилось в кінці 2024р.
BDO в Україні пропонує комплексний підхід до впровадження ШІ: від оцінки ІТ-інфраструктури і переходу на хмарні послуги до налаштування інстррументів Microsoft 365 з Copilot, навчання персоналу і підвищення кібербезпеки.
А ви готові інтегрувати штучний інтелект у свій бізнес? BDO в Україні може продемонструвати, як скористатися можливостями ШІ відповідально.
Джерело:
BDO USA