Resilience, або організація безперервної діяльності: складання планів,тестування та підтримка

Від початку пандемії, а нині, і у зв’язку з розгортанням росією воєнних дій на теренах України, у діловому світі активно говорять про Resilience (відновлення) або життєстійкість бізнесу. Пов’язано це з тим, що власники і керівники компаній досить гостро відчули, що між занепадом і процвітанням дуже тонка межа. 

Термін Resilience означає забезпечення стійкості та підтримку бізнесу. Курс містить рекомендації та методики, що дозволяють людям, процесам і інформаційним системам адаптуватися до мінливих умов. Здатність змінювати операції в мінливих умовах, зберігаючи безперервність надання критично важливих функцій клієнтам є наразі ключовою для будь-якої організації. 
За 8 академічних годин семінару (4х90 хв.) ми розглянемо кращі практики (i.e.ISO 22301) та їхнє впровадження щодо того:
  • як має бути організоване управління безперервною діяльністю;
  • які надзвичайні ситуації мають бути розглянуті в планах;
  • яким чином визначити критичні бізнес-процеси;
  • як має складатися та підтримуватися план дій на випадок надзвичайних ситуацій.
Програма курсу:
  1. Сучасні гібридні загрози. Надзвичайні ситуації. Критерії настання. Правові наслідки.
  2. Що саме забезпечуємо: підходи до визначення критичних бізнес-процесів. Business Impact Analysis.
  3. Складання комплексу планів безперервної діяльності (BCP).
  4. Складання планів дій на випадок надзвичайних ситуацій (DRP). Технічні аспекти забезпечення безперервної діяльності.
  5. Підтримка, тестування та оновлення планів безперервної діяльності. Нормативні вимоги. Резервна площадка. Резервні копії. Група реагування. Акти тестування.

Курс читає — Анастасія Конопльова

Анастасія — сертифікований викладач, має сертифікати CISA, CRISС, CDPSE, директор ТОВ «ЮЕЙДЖИ» (безперервна діяльність з 1999 року), Президент ISACA Kyiv 2018-2020, магістр економіки (економічна кібернетика), має досвід аудиту та консалтингу з 2005 року для компаній від 5 до 40000 працівників у напрямах впровадження та контролю систем управління інформаційною безпекою, планів безперервної діяльності, аудиту інформаційних систем, виконання консультаційних проєктів з автоматизації процесів, електронного документообігу та архівації, впровадження систем управління операційними ризиками, аудиту фінансової звітності, капіталу, кредитних ризиків.

Вартість програми  уточнюйте

Дата  за запитом

Місце та формат проведення обговорюється індивідуально

Будуть запитання — телефонуйте / пишіть +38 095 310-17-82 (WhatsApp, Viber) або academy@bdo.ua 

Основний контакт