Цей сайт використовує файли cookie, щоб надати вам швидше реагування та обслуговування, що персоналізується. Будь ласка, прочитайте нашу ПОЛІТИКУ КОНФІДЕЦІЙНОСТІ для отримання додаткової інформації про файли cookie, які ми використовуємо, і про те, як їх видалити або заблокувати.

Як працювати з запереченнями в продажах — підсумки вебінару

24 липня 2020

23 липня бізнес-тренер BDO AcademyТетяна Суботіна, провела вебінар на тему: Заперечення в продажах: як «нам нецікаво» перетворити в «як нам оплатити?».


Показники продажів — один з основних компонентів успіху будь-якого підприємства. Саме від цієї складової залежить фінансовий успіх компанії.

Який власник бізнесу не мріє про збільшення продажів? Не важливо що у вас — виробниче підприємство, сервісна компанія або інтернет-магазин, ви точно хочете продавати якомога більше. Але одного бажання замало. Цю мету досягають тільки природжені продавці (яких в світі не так і багато і які не завжди пов'язують своє життя з продажами) або ті, хто постійно розвиває цю навичку. І про одну з таких навичок ми і говорили на вебінарі - робота з запереченнями.

Уявіть, як було б добре, коли у вас купували б все відразу після дзвінка / листа / рекламного оголошення. Може в якомусь паралельному світі так все і відбувається, але у нас ситуація інша — заперечення в процесі продажів просто неминучі.

І замість того, щоб з ними боротися (а багато хто думає, що з ними дійсно потрібно боротися), потрібно навчитися з ними працювати, сприймаючи їх, як частина процесу продажів, а не відображення ваших навичок продавця.

Не любите запереченя? Ви просто не вмієте з ними працювати 😊

На вебінарі разом з Тетяною Суботіною ми розібралися, як можна навчитися цьому важливомунавику, який, без сумнівів, допоможе вам не тільки в професії, а й в інших сферах життя.

 

Представляємо вам техніку роботи з запереченнями ВПДВ

1. Вислухати

Слухайте вашого співрозмовника (чит. Потенційного клієнта), не поспішайте з відповіддю, обов'язково дайте йому час висловитися. Це допоможе відчути, що ви щиро хочете допомогти, що збільшує ваші шанси просунутися далі в діалозі.

2. Приєднатися

Побудуйте міст між собою і опонентом, покажіть, що ви на одній стороні, чуєте і розумієте його.

3. Дослідити

Переходьте до відкритих питань. Ведіть діалог, щиро цікавтеся, що потрібно клієнту. Незалежно від того, чи здається це серйозною проблемою для вас чи ні, визнайте, що проблеми вашого потенційного клієнта реальні. Якщо він відчуває, що ви серйозно не сприймаєте заперечення або просто намагаєтеся змусити укласти договір, малоймовірно, що ви в кінцевому підсумку закриєте угоду.

4. Відповісти

На цьому етапі варто підбирати ключі до співрозмовника. Від того, на скільки уважно ви слухали і зрозуміли потреби клієнта, залежить подальший успіх.

ЗАКРИТИ УГОДУ

Етапи роботи з запереченнями: 1. Вислухати 2. Приєднатися 3. Дослідити 4.Відповісти 5.Закрити угоду

Варто відзначити, що заперечення — це фактично тренувальний майданчик, на якому ви удосконалюєте свою техніку. Якщо ви ніколи не зіштовхнетеся з цим, у вас ніколи не буде шансу стати великим продавцем.

  • Вдосконалюйте свої навички в процесі продажів від початку і до кінця.
  • Практика робить вас ідеальним. Практикуйтеся всюди: на роботі, в особистому житті і перед дзеркалом. Ваші цифри продажів будуть вам вдячні.
  • Самосвідомість — це ключ. Будь-хто може вивчити скрипти продажів і роботи з запереченнями, але, щоб використовувати їх з розумом, вам потрібно співчуття і розуміння.


Якщо ви хочете поліпшити свої навички в продажах і стати справжнім професіоналом в цій сфері, запрошуємо вас на онлайн-тренінг «Джаз твоїх продажів або як перевратіть продажу в мистецтво?». Навчимося грати свою мелодію продажів 😊