• Підтримка прикладних бізнес-програм

Підтримка прикладних бізнес-програм

 

•    Навчання співробітників замовника роботі з продуктом, демонстрація методики правильної роботи з продуктом
•    Консультування щодо отримання необхідних замовнику вихідних форм звітності
•    Встановлення додаткових робочих місць продукту на комп'ютерах замовника
•    Демонстрація правильної роботи при модифікації плану рахунків замовника і структури довідників
•    Консультування замовника щодо використанню продукту
•    Оперативне з'ясування незрозумілих моментів у методиці використання продукту або його роботи в процесі експлуатації у замовника
•    Оновлення типового налаштування, що входить у комплект постачання продукту
•    Оповіщення замовника про нові версії продукту
•    Перевірка цілісності бази даних продукту